Grup Hepsi - Üç Kalp Şarkı Sözleri

Karar ver artik kimi daha çok sevdigine
Kararsiz olma sen üzme herkesi
Kalbinde kim var o mu yoksa ben miyim
Bilmek isterim yolumu çizeyim

Sen de üzgünsün bu hayattan hem de nasil
Bir kalpte iki kalp nasil yasanir
Iki kisi seven iki defa ölürmüs
Bir kalp yalniz bir kalbi düsünürmüs

Ah sen üzgün ah ben üzgün
O da üzgün yapma herkes de üzgün
Ah sen üzgün ah ben üzgün
O da üzgün yapma herkes çok üzgün

Gözler beni arar kalbin onu düsünür
Tercih yap sonra üç kalp birden ölür
Görülmemistir böyle ask inan dünyada
Ne biçim sevgi üç kalp bir arada
Sen de üzgünsün bu hayattan hem de nasil
Bir kalpte iki kalp nasil yasanir
Iki kisi seven iki defa ölürmüs
Bir kalp yalniz bir kalbi düsünürmüs

Sen de üzgünsün bu hayattan hem de nasil
Bir kalpte iki kalp nasil yasanir
Iki kisi seven iki defa ölürmüs
Bir kalp yalniz bir kalbi düsünürmüs

Ah sen üzgün ah ben üzgün
O da üzgün yapma herkes de üzgün
Ah sen üzgün ah ben üzgün
O da üzgün yapma herkes çok üzgün

Ah sen üzgün ah ben üzgün
O da üzgün yapma herkes de üzgün
Ah sen üzgün ah ben üzgün
O da üzgün yapma herkes çok üzgün

0 yorum: