grup üyelerinin en utandıkları anıları

Eren:
Bir kere kardesimle dondurma almaya gitmistik kardesim konusurken dondurmasi yere
düstü ben onun dondurmasinin düstügünü görünce kahkahaya boguldum bi anda oda gülmeye
basladi neden güldügünü sordum oda yere düsen 2. dondurma yani benim dondurmami gösterdi
bende altta kalmayip saçini çektim oda bana karsilik verdi benim dondurmamin düsmesinde
çok ama çok utandimmmm!!!

Gülçin:
Ben ve annem bir gün yemek yemeye ask kafeye gittik.Garson gelince ellerinde çok az
yiyecekler bulundugunu söyledi annem pilav ve cola aldi ben ise bir pilav bir yogurt
çorbasi... daha bir sürü sey dedim adam hepsini getirdi ask kafede bitek biz kaldik
yemek yiyen ben hepsini yedim ama hiç kilo almisa benzemedim.Benim canim birde makarna
çekti garsonu çagirdim ve makarna istedigimi söyledim garson ise bana ''Hanfendi
son kalan yiyeceklerimizin hepsini siz aldiniz sayenizde yemekler bitti asçida evine
gitti.''dedi.Ben yerin dibine girdim çok utandim...

Cemre:
Bir keresinde dans çalismaya dansoriuma gitmistik kafam çok karisikti hanimisin
hareketlerini ask sakizinda yaptim bir anda eren gülçin ve yasemin gülmeye basladi
sonra yanlis hareket yaptigimi anlayinca 8 kez falan daha çalismam gerekti konsere
tam çikicaktikki benim pijamali oldugum anlasildi bu yüzden konser iptal oldu üzüldüm
hemde küçülüp utangaçligim bayilacak duruma gelmistim!!!

Yasemin:
Dergiye kapak pozu vermeye gitmistik.Ben igrenç siritmistim bir dergiyi
yayina soktular hemen yetistik ve iptal ettik o dergiyide bizim bi hayranimiz
almis sonra bizi imza gününde görünce gösterdi yanaklarim kizardi utandim hemde
çooooooooook yani sizde olsaniz sizde utanirsiniz

0 yorum: