Grup Hepsi - Sen Bir Tanesin Şarkı Sözü

Sabah kalktım.
Bugün yine çok geç kaldım.
Saçımı yaptım.
Güneş parlak,harika
Dışarı çıktım,
Arkadaşlar beni bekler.

Yeni macera
Zor bir gün okulda bugün.
Çalışmakla öğrenecek çok şey var.
Boşa vakit yok
İşte her gün böyleyim
Dalıp gitmişim öğretmen kızdı

Sendin aklımda
Halledersin diyorlar arkadaşlar..
Bu sensin
İstersen her şeyi alırsın
Bu sensin hayat bir eğlence.

Gülsene...
Güçlüsün,istersen dünya elinde
Parlarsın unutma sen bir yıldızsın
Gel bize.

Bugün okul yok.
Bir şeyler bulmam lazım.
Derdim tasam yok.
Sokaklarda dolaşsak

Annem gel der
Evimden uzak kaldım
Ama ben bugün
Arkadaşlarla eğlenmek,havaya uçmak isterim beni dinle.!

Bu sensin istersen her şeyi alırsın.
Bu sensin, hayat bir eğlence.
Gülsene...
Güçlüsün,istersen dünya elinde
Parlarsın unutma sen bir yıldızsın
Gel bize.

Kendin olmak varken,
Asla başkasına bakma,inan ki sen bir perisin.
Beni dinle..
Bu sensin istersen her şeyi alırsın.
Bu sensin, hayat bir eğlence.

Gülsene...
Güçlüsün,istersen dünya elinde.
Parlarsın,unutma sen bir yıldızsın.
Gel bize..
İnan ki sen bir perisin,
İnanmalısın,
Güven bana..

0 yorum: